Algemene voorwaarden

 

 

 

 

*Overeenkomst/bestellen
Als er door de klant opdracht gegeven wordt aan Steigerhoutplein.nl om één of meerdere artikelen te leveren, dan is er sprake van een overeenkomst die wettelijk bindend is (volgens de wet 'koop op afstand').
Uw bestelling wordt uitvoerig met u doorgesproken via mail, of telefonisch contact, of u kunt langs komen om de meubelen te bekijken en door te spreken.. Na akkoord bevonden van hetgeen is doorgesproken is uw bestelling definitief en wordt het meubelstuk voor u op maat gemaakt.

 

 

 

 

*Privacy
Zie hiervoor ons privacy beleid.

 

 

 

*Aanbod
Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.

 

*Betalen
Er zijn bij ons de volgende mogelijkheden om het bedrag te kunnen voldoen.
De gewone overboeking vooraf, of bij afhalen/bezorging contant gepast betalen. Wij vragen bij op maat gemaakte artikelen een aanbetaling van max. de helft van het totaal te betalen bedrag. Dit tenzij het een artikel van onze externe leverancier betreft. Dan dient het totale bedrag vooraf te zijn ontvangen. Vanaf dan wordt het artikel ook in produktie genomen.

 

 

 

 

*Levering
Wij streven er naar uw meubelen binnen 3 werkweken en uiterlijk 6 weken klaar te hebben. Tenzij anders is aangegeven. Soms is het mogelijk een meubelstuk voorrang te geven en dus eerder klaar te hebben.

 

 

 

 

*Verzending
Bezorging E0,70 p/km en E40,= voor laden/lossen/monteren (muv de wadden en Buiten Nederland gelden andere tarieven in overleg) Wij rekenen de afstand over de weg. U kunt het zelf berekenen op http://nl.afstand.org/

 

 

 

 

*Afhalen. U kunt de meubelen bij ons afhalen. Maakt u daarvoor een afspraak. In principe is dat iedere dag mogelijk.

 

 

 

*Ruilen/Retourneren
Uw bestelling wordt uitvoerig met u doorgesproken via mail, of telefonisch contact, of u kunt langs komen om de meubelen te bekijken en door te spreken.. Na akkoord bevonden van hetgeen is doorgesproken is uw bestelling definitief en wordt het meubelstuk voor u op maat gemaakt (Na ontvangst van de aanbetaling). Aangezien deze artikelen naar wens en in specifieke maten voor de klant gemaakt worden kunnen wij deze meubelen dan ook niet meer retour nemen, of ruilen.

Artikelen welke niet specifiek op maat/ naar wens van de klant zijn gemaakt kunt u dmv het formulier voor herroepingsrecht retourneren/ruilen. U dient binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen het formulier te retourneren. Binnen 14 dagen na ontvangst van dit formulier moeten de goederen bij ons binnen zijn.
Tijdens deze bedenktermijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Kosten in geval van herroeping.

  1. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.
  2. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.

 


ADRES:

 

 

 

 

Bedrijfsnaam: Belle Budget
Steigerhoutplein.nl
Paardebloem 2
7623 CB Borne
Nederland
(Voor meer gegevens van ons bedrijf gaat u naar onze 'contact' link bovenaan de homepage)

 

 

 

 

*Garantie 

 

 

 

 

Bij afhalen/levering van de artikelen dient u deze na te kijken op eventuele fouten of andere gebreken. Bij opmerkingen klachten na afhalen van de produkten, dient u deze zo spoedig mogelijk door te geven en bij zichtbare gebreken dmv een foto door te sturen. We zullen dan streven naar een passende oplossing.
Wij geven een jaar garantie op door ons gemaakte meubelen.

 

 

 

Gegronde klacht

Een klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • onredelijk gebruik
  • gebruik voor commerciele doeleinde
  • gevolg door onoordeelkundig of oneigenlijk gebruik
  • onjuiste opslag of onderhoud door koper of door derden
  • krom trekken van hout/het werken van hout. Gezien het gaat om houten meubelen in dit geval vuren, willen wij u erop wijzen dat het hout kan gaan werken. In de winter zal het, wanneer de luchtvochtigheid in huis aan de lage kant is, enigszins krimpen er kunnen dus naden ontstaan. Dit trekt weer weg als de luchtvochtigheid weer toeneemt. Ideaal is een luchtvochtigheid tussen de 50 en 65%. Wij geven geen garantie op het eventuele werken/kromtrekken van het hout. Bij gebruik buiten zal het hout zeker werken door de verschillende weersomstandigheden. Mocht u uw meubel af willen dekken, zorg dan dat dit zo gebeurt, dat er lucht tussen het meubel en de afdeklaag door kan stromen. Ideaal is natuurlijk het overdekt staan van uw meubel.
  • Uw meubel wordt door ons glad en splintervrij geschuurd. Het kan voorkomen mede door temperatuurverschillen dat er nog wat opstaande vezels 'splinters' omhoog gaan staan. Dit kunt u zelf dmv een schuurpapier (korrel 120 is een fijn schuurpapier) even bijschuren. Indien u gaat lakken/beitsen zullen ook weer kleine opstaande vezels 'splinters' omhoog gaan staan. Na het lakken dient u dus opnieuw fijn te schuren en een 2e laag aan te brengen.
  • Steigerhout is een natuurprodukt en zal altijd werken. Dit door temperatuurverschillen en evt weersinvloeden. Hout werkt dus. Naden horen dus ook bij een steigerhouten produkt.

 

BIJ HET PLAATSEN VAN EEN BESTELLING STEMT U IN MET DEZE VOORWAARDEN.

 

 

 

We hopen u zo voldoende informatie te hebben verschaft.
Mocht dit niet zo zijn, dan kunt u uiteraard een e-mail sturen, of telefonisch contact opnemen.
Raadpleeg hiervoor de contact link.